Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami MV Agusta wypuściła szczegółowe informacje na temat nowości na sezon 2012 – modelu F4 R Corsa Corta.
Silnik wykorzystany w tańszej wersji MV Agusty, to nieco zmodyfikowana jednostka Corsa Corta o pojemności 998 ccm, która napędza model F4 RR. Stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka wynosi 79 mm x 50,9 mm, moc maksymalną silnika zmniejszono z 201 KM do 195 KM przy 13 000 obr./min, podczas gdy moment obrotowy to 112 Nm przy 9100 obr./min. Stało się tak ze względu na inne mapowanie ECU oraz zmianę portowania głowicy.
Silnik wyposażony w tytanowe zawory, poprawiono system wtrysku paliwa oraz system kontroli trakcji, a także mapowanie silnika. F4 R Corsa Corta otrzymała regulowane: widelec 50 mm USD Marzocchi oraz amortyzator typu monoshock Sachs. Wysokość kanapy można dostosować do preferencji kierowcy. Stalowa rama jest spawana w technologii MAG, a wahacz oraz koła wykonano z aluminium. Hamulce do MV Agusty dostarczyło Brembo – z przodu znajdziemy podwójne tarcze 320 mm i zaciski radialne typu monoblock, z tyłu umieszczono tarczę 220 mm i pojedynczy 4-tłoczkowy zacisk. Poprawiono system wydechowy 4-2-1-4, który generuje lepszy dźwięk.
Motocykl ważyć będzie 192 kg, a jego maksymalna prędkość wynosić ma 297,6 km/h. Dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwono-szarej oraz biało-ciemnoszarej. Tańsza alternatywa dla modelu F4 RR kosztować ma 18 800 euro.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz